مقایسه ی سایت ساز کانی وب با قرارداد ها و شرکت های طراحی سایت

نوشته شده در تاریخ ۲۱ آبان ۱۳۹۷

مقایسه ی سایت ساز کانی وب با قرارداد ها و شرکت های طراحی سایت

قبل از ظهور سیستم های سایت ساز، همه ی افراد برای ساخت وب سایت یا طراحی سایت با افراد متخصص یا یک شرکت طراحی سایت قرارداد می بستند. تفاوت این دو روش در چیست؟ چه موقع باید از کدامیک استفاده کنید؟

هزینه، مهمترین فاکتور

استفاده از سایت ساز یک قیمت مشخص دارد، اما خدمات شرکت های طراحی از چندین برابر این قیمت شروع شده و تا هزینه های میلیاردی بالا می روند! اکثر کسب و کار های معمولی و کسب و کارهایی که نیاز به طراحی خاص و اختصاصی ندارند بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها از سایت ساز استفاده کنند. یکی از مشکلات قرارداد های طراحی سایت، تفاوت کیفیت و دامنه ی قیمت آن ها است! یک شرکت ممکن است قیمتی چند برابر قیمت یک شرکت دیگر بدهد و اندازه گیری قیمت مناسب در این حالت بسیار دشوار است. از طرفی مشخص نیست که دقیقا چه محصولی تحویل می گیرید! ممکن است یک شرکت در قبال دریافت مبلغ بسیار زیاد سایتی را به شما تحویل بدهد که با نیاز یا سلیقه ی شما همخوانی ندارد.

طراحی اختصاصی قالب سایت

بسیاری از خدمات قراردادی ساخت سایت زیر 5 میلیون تومان، معمولا از قالب های آماده استفاده می کنند (مثل کانی وب). اما در قرارداد های طراحی سایت اگر بالای چند میلیون تومان هزینه کنید احتمالا یک طراحی اختصاصی برای شما انجام می شود. طراح یا واحد طراحی شرکت طرف قرارداد، می تواند با توجه به درخواست شما و نیاز کسب و کارتان امکانات یا ظاهر متفاوتی برای سایت در نظر بگیرد. در خدمات قراردادی، کیفیت قالب و طراحی و خدمات ممکن است با توجه به پولی که پرداخت می کنید متفاوت باشد و از طرفی ممکن است با وجود صرف هزینه، از طراحی نهایی خوشتان نیاید!

طراحی اختصاصی یا استفاده از قالب سایت


در روش سایت ساز از ابتدای کار طراحی را می بینید و در صورت رضایت با پرداخت مبلغ سایت را ارتقا می دهید. در کانی وب ما تعدادی قالب آماده در موضوعات متنوع به شما ارائه می دهیم که قابلیت شخصی سازی بالایی دارند و می توانید بخش های آن ها را بنابر سلیقه تغییر بدهید. اگر نیاز به طراحی اختصاصی دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

زمان مورد نیاز برای ساخت سایت

در حالت قراردادی، معمولا زمان بسیار بیشتری طول می کشد تا سایت ساخته شود؛ این زمان ممکن است شامل جلسه ها و هماهنگی هایی که با شما می شود نیز بشود. اما با استفاده از سایت ساز، به محض عضویت در کانی وب، سایت شما آماده و قابل مشاهده خواهد بود.

وارد کردن محتوای شما در سایت

در اکثر روش های قراردادی، وارد کردن محتوای شما در سایت به عهده ی طراح می باشد. با استفاده از کانی وب، محتوا را خودتان و با سلیقه ی خودتان در سایت قرار می دهید. اگر از نظر وقت مشکل دارید و می خواهید مطالب توسط ما وارد سایت بشود، می توانید برای اطلاعات بیشتر و برآورد هزینه با ما تماس بگیرید.

خدمات و پشتیبانی

در طراحی سایت قراردادی، یک نفر به طور حضوری با شما در ارتباط است و معمولا رسیدگی به همه ی موارد را بر عهده می گیرد. هنگام استفاده از سایت ساز، سایت را خودتان یا یک نفر از اعضای تیم شما طراحی و راه اندازی می کند. در صورت نیاز به مشاوره یا بروز مشکل، مدیر سایت با پشتیبانی ما از طریق چت یا تلفن در ارتباط خواهد بود.

نتیجه گیری

مهمترین فاکتور در انتخاب روش سایت ساز در مقایسه با شرکت ها یا افراد، بحث هزینه و ریسک است. سایت ساز با هزینه ی کمتر و بدون ریسک (به طور رایگان قابل تست است) سایت شما را تحویل می دهد. اما اگر نیاز به خدمات بسیار خاص، برنامه نویسی و مشاوره های حضوری اختصاصی دارید، بهتر است به سمت شرکت های بزرگ و معتبر بروید. طبق بررسی های ما، اکثر مشتری ها نیازی به خدمات قراردادی ندارند و براحتی می توانند با استفاده از سایت ساز نیازشان را برطرف کنند.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.