ساخت سایت فروشگاه فایل یا محصولات دیجیتال

ساخت سایت فروشگاه فایل یا محصولات دیجیتال، بدون نیاز به تخصص با سایت ساز کانی وب! طراحی سایت آسان با کمترین قیمت ممکن...

کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل یا محتوا

فروش فایل در اینترنت و یا فروش دسترسی به محتوای VIP، یکی از روش های مناسب کسب درآمد است. ساخت سایت فروشگاه فایل با کانی وب بسیار ساده است، با استفاده از این نوع سایت ها براحتی می توانید:

  • بابت دانلود فایل های خاص پول دریافت کنید
  • بابت دسترسی به بخشی از محتوای دیجیتال مانند فیلم، متن و تصاویر پول دریافت کنید
  • بخش هایی از سایت را به گروه های کاربری خاص دارای اشتراک محدود کنید
  • خدمات اختصاصی را در ازای پرداخت مبلغ به کاربرانتان ارائه بدهید
  • سفارش آنلاین برای انجام انواع خدمات و سرویس های دریافت کنید

امکانات سایت ساز کانی وب برای ساخت سایت فروشگاه فایل:

سایت ساز کانی وب یکی از بهترین ابزار های آنلاین برای ساخت سایت بدون تخصص برنامه نویسی می باشد! طراحی سایت در سایت ساز کانی وب، ساده و بی دردسر است و از طرفی کنترل سایت کاملا دست شرکت خودتان می باشد و می توانید از مجموعه ی وسیعی از امکانات بدون هزینه های اضافی استفاده کنید.

ابزار های اختصاصی کسب درآمد از اینترنت:

کسب درآمد از اینترنت از طریق فروش محتوا یا فایل نیاز به ابزار ویژه دارد! سایت ساز کانی وب مجموعه ی ابزار مناسبی را برای ساخت سایت محصولات دیجیتال در اختیار شما قرار می دهد تا بدون دردسر و نیاز به تخصص، طراحی سایتتان را کامل کنید.

برخی نمونه های طراحی سایت فروشگاه فایل

شرکت ها و کسب و کار های زیادی به سایت ساز ما برای ساخت سایت اعتماد کرده اند، در زیر لیست برخی از مشتریان را مشاهده می کنید:

چرا باید سایت ساز کانی وب را بخرید؟

روش های مختلفی برای طراحی سایت شناخته شده است! اما چرا شما باید سایت ساز کانی وب را برای این کار انتخاب کنید؟ برای مقایسه ی خدمات ما با دو روش معمول ساخت وب سایت بر روی دکمه ی سبز رنگ در گزینه های رو به رو کلیک کنید:

مقایسه با شرکت های طراحی سایت

روش سنتی طراحی سایت شامل عقد یک قرارداد ساخت سایت با افراد یا شرکت های طراحی سایت است! این روش برای اکثر کاربرد های معمولی کسب و کار، هزینه ی زیاد و معایبی به همراه دارد.

کانی وب یا شرکت های طراحی سایت

مقایسه با وردپرس، جوملا یا دروپال

سایت های زیادی با وردپرس یا سایر سیستم ها مدیریت محتوا ای که نامشان را شنیده اید، ساخته شده اند؛ اما چرا و در چه شرایطی باید به جای استفاده از این سیستم ها کانی وب را انتخاب کنید؟

کانی وب یا سیستم های مدیریت محتوا

همین الان طراحی سایت خود را شروع کنید

15 روز رایگان از سایت ساز کانی وب استفاده کنید و یک سایت حرفه ای بسازید!

ساخت رایگان وبسایت