قالب های سایت

قالب های آماده ی رایگان برای طراحی سایت با سایت ساز کانی وب

تفاوت قالب خبری با قالب شرکتی در چیست؟

قالب های خبری عموما تاکید بیشتری بر روی محتوا دارند، صفحه ی اول این نوع قالب ها دارای لیست بزرگی از مطلب با امکان نمایش با منابع یا سبک های مختلف است. بعضی از این نوع قالب ها دارای امکانات مجله و اسلاید شو برای مطالب و مقالات مهم نیز می باشند. اما قالب های شرکتی معمولا دارای بلوک های مخصوص معرفی، نمونه کار و توضیح خدمات می باشند و لیست آخرین اخبار معمولا در قالب یک بلوک با تعداد مطلب محدود و به صورت مختصر و خلاصه در آن ها وجود دارد.

نیاز به مشاوره دارید؟

اگر برای انتخاب قالب نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت اختصاصی بر بستر کانی وب



طراحی قالب سایت توسط کانی وب (اختصاصی)

بعضی از شرکت ها و موسسات نیاز های ویژه ای دارند و ترجیح می دهند طراحی سایت متناسب با نیاز آن ها باشد پس اگر قالب های رایگان و آماده ی ما نیاز شما را برای طراحی سایت بر طرف نمی کنند؛ می توانیم با توجه به نیازتان قالب را از صفر به صورت اختصاصی برای شما طراحی کنیم. در طراحی اختصاصی می توانید مواردی مانند هویت سازمانی، رنگ بندی، امکانات مورد نیاز و تک تک جزئیات قالب را با کمک طراح های حرفه ای به صورت اختصاصی برای هدفتان بهینه کنید. برای اطلاع در مورد تعرفه ی طراحی قالب با ما تماس بگیرید.


تبدیل قالب از سیستم های دیگر یا کد HTML/CSS

اگر برای ساخت سایت قالب خاصی را در نظر دارید که با سیستم کانی وب همخوانی ندارد، می توانید در ازای پرداخت هزینه، از تیم ما بخواهید قالب را برای کانی وب ترجمه کنند و به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار بدهند. می توانید سفارش تبدیل را برای قالب های HTML یا سایر سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا، دروپال و ... و یا حتی برای فایل های PSD یا طرح های گرافیکی خودتان برای ما ارسال کنید. برای اطلاع در مورد تعرفه ی تبدیل قالب با ما تماس بگیرید.