فناوری کانی وب

سایت ساز کانی وب یکی از پیشرفته ترین و پیچیده ترین سامانه های مدیریت محتوا است.

زیرساخت فنی سیستم سایت ساز کانی وب

سیستم مدیریت محتوای کانی وب یکی از پروژه های بزرگ وب فارسی می باشد. برای ارائه ی سرویس با کیفیت به صد ها وب سایت و همچین پاسخگویی به حجم عظیم بازدید وب سایت های ساخته شده با کانی وب، وجود یک زیرساخت پیشرفته، امن و بهینه ی تکنولوژیک مهم ترین موضوع می باشد. سیستم کانی وب بر پایه ی Kaniweb Framework که به صورت in-house برای سایت ساز ما و با توجه به تجربه ی چندین ساله ی ما از صفر طراحی شده است بنا شده است. این سیستم از چندین لایه ی پیچیده در سمت سرور و مرورگر تشکیل شده است که با یکدیگر به طور یکپارچه در ارتباط هستند؛ سیستم ما ده ها فناوری مدرن را با هم ترکیب کند تا بتوانیم بهترین امکانات ممکن را به شما ارائه بدهیم.

زبان طراحی کانی وب

ارائه ی امکانات خوب به تنهایی کافی نیست و باید طراحی رابط و تجربه ی کاربری به گونه ای باشد که هر کاربر با کمترین سطح تجربه بتواند به سادگی سایت خود را ایجاد و مدیریت کند. سعی کردیم شما از اولین لحظه ی عضویت در کانی وب یک تجربه خاص داشته باشید و در طول مسیر ساخت وب سایت کمترین میزان سردرگمی را احساس کنید. همه ی این ها به مدد توجه زیاد به جزئیات و انجام انواع تست های کاربرد پذیری در امر طراحی محقق شده اند.

کانی وب در طراحی بخش مدیریت و امکانت خود، اصول و قوانین خاصی در نظر دارد که به مجموعه ی آن ها زبان طراحی کانیا می گوییم؛ استفاده از رنگ های زنده با کنتراست بالا، استفاده ی بهینه از فضای خالی، Grid System منظم و تایپوگرافی خوانا از بارز ترین ویژگی های طراحی کانی وب می باشند که به شما کمک می کنند تا در یک محیط زیبا و دلنشین و با کمترین سردرگمی روی ساخت سایت خودتان تمرکز کنید.