درباره ی کانی وب

شرکت توسعه ی فناوری کانی مهر

رسالت ما

هدف اصلی ما فراهم کردن بستری است ساده و کم هزینه برای افرادی که قصد ایجاد پایگاه اینترنتی شخصی، شرکتی، سرگرمی و ... دارند، اما فاقد دانش لازم برای انجام فرایند پیچیده طراحی و مدیریت می باشند.

تجربه ی چندین سایت ساز قدیمی

نسخه ی فعلی کانی وب یک سیستم جدید است که بر پایه ی تجربه ی ما در ساخت، مدیریت و نگهداری سه نسخه سایت ساز قدیمی که کاربران زیادی را به خود جذب کرده بودند، مجددا از صفر طراحی شده است. تا به حال صد ها هزار نفر از خدمات سایت ساز مجموعه ی ما مستقیم یا غیر مستقیم استفاده کرده اند، اما با این حال هدف ما ارائه ی یک بستر مدرن و با کیفیت بود! سایت ساز های قدیمی ساخته شده توسط این مجموعه با وجود اقبال عمومی، زیرساخت لازم برای وب مدرن را نداشتند!

 همین باعث شد که تصمیم بگیریم کانی وب جدید، که یکی از پروژه های بزرگ وب فارسی می باشد، پس از فاز مطالعاتی گسترده از صفر باز نویسی شود و در قالب یک مجموعه ی مستقل با رویکرد متفاوت و در قالب شرکت توسعه ی فناوری کانی مهر راه اندازی بشود. سیستم ما دارای زیرساخت فنی بسیار پیچیده و منحصر به فرد می باشد و تیم ما دائما در حال بهبود سیستم و ارائه ی امکانات و قابلیت های جدید است.

تیم ما

تیم کانی وب متشکل از افراد پر انرژی و جوان و متخصص می باشد که همواره آماده ی رویارویی با چالش های جدید با روش های خلاقانه می باشند.