توافق نامه ی استفاده از خدمات

هنگام استفاده از کانی وب هر دو طرف (کانی وب و مشتریان) باید موارد این توافقنامه را در نظر داشته باشند.

۱ - کانی وب ضمن دفاع از آزادی بیان و قلم از کاربران خود می خواهد تا شرایط و قوانین کشوری و بین المللی را در نظر داشته باشند تا از این جهت برای کانی وب و یا صاحب وب سایت مشکلی به وجود نیاید.

۲ - کانی وب جهت تامین نیازهای مالی خود، ممکن است در سایت های نسخه ی رایگان، اقدام به نمایش آگهی کند. در آینده جهت حذف آگهی ها می توانید در صورت تمایل، حساب خود را ارتقا دهید.

۳ - اطلاعات خصوصی کاربران و همچنین ایمیل های ایشان نزد سایت محفوظ است و در اختیار اشخاص حقیقی یا حقوقی قرار داده نخواهد شد، مگر با حکم مراجع انتظامی یا قضایی.

۴ - سایت هایی که اقدام به انتشار تصاویر یا مطالب مستهجن کنند و یا به مقامات ایران، ادیان، اقوام و نژادها توهین کنند مسدود خواهند شد.

۵ - سایت کاربرانی که به هر شکلی (مانند صرف بیهوده منابع سایت، هک، حذف آگهی و...) منافع مالی یا امنیت سایت را دچار خطر کنند برخورد و اکانت آن ها مسدود خواهد شد.

۶ - در جهت حفظ منابع سایت و همچنین جلوگیری از سوءاستفاده سایت های آزمایشی و غیرفعال و بدون محتوا حذف خواهد شد و در صورتی که مدیر سایت تا مدت حداقل 4 ماه در کنترل پنل خود لاگین نشود اکانت وی مسدود خواهد شد.

۷ - سایت هایی که اقدام به ترویج خشونت یا موارد مشابه نمایند و یا منافع سایر سایت های استفاده کننده از سرویس را به نوعی به خطر بیندازند، بنابر تصمیم مدیریت بدون اطلاع قبلی مسدود خواهند شد.

۸ - از سرویس های کانی وب با مسئولیت خودتان استفاده می کنید و کانی وب هیچ گونه مسئولیتی در برابر هر نوع خسارت، ضررهای مالی، مشکلات در تجارت و از بین رفتن اطلاعات نخواهد داشت حتی اگر این موارد به دلیل تغییر سیاست های ما باشد.

۹ - هر شب یک Back Up کامل از کلیه ی سایتها گرفته می شود. علاوه بر این نسخه های هفتگی و ماهانه از این Back Up بر روی همان سرور و یک نسخه Back Up هفتگی بر روی یک سرور دیگر ذخیره می شود. در خصوص درستی و کامل بودن این Back Up هیچ گونه تضمینی وجود ندارد. تهیه ی نسخه ی پشتیبان فقط در جهت نگهداری سرورها و استفاده از آن ها در هنگام حوادث پیش بینی نشده انجام می گیرد. گرفتن Back Up از اطلاعات خاص و یا گرانبهای یک سایت که حساسیت بالایی دارد، وظیفه ی خود کاربر است.

۱۰ - در صورت دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، کانی وب موظف است سایت شما را مسدود کند! برای جلوگیری از چنین مواردی بهتر است سایت خود را داخل پایگاه ساماندهی وب سایت های ایرانی ثبت کنید تا قبل از مسدودسازی تذکر دریافت کنید.