اخبار کانی وب

آخرین اخبار و رویدادها در مورد سایت ساز کانی وب

مقایسه ی سایت ساز کانی وب با قرارداد ها و شرکت های طراحی سایت

مقایسه ی سایت ساز کانی وب با قرارداد ها و شرکت های طراحی سایت قبل از ظهور سیستم های سایت ساز، همه ی افراد برای ساخت وب سایت یا طراحی سایت با افراد متخصص یا یک شرکت طراحی سایت قرارداد می بستند. تفاوت این دو روش در چیست؟ چه موقع باید از کدامیک استفاده کنید؟ هزینه، مهمترین فاکتور استفاده از سایت ساز یک قیمت مشخص دارد، اما خدمات شرکت های طراحی از چندین برابر ا...

 ادامه ی مطلب

مقایسه ی سایت ساز کانی وب با سیستم های مدیریت محتوا مانند Wordpress، Joomla یا Drupal

مقایسه ی سایت ساز کانی وب با سیستم های مدیریت محتوا مانند Wordpress، Joomla یا Drupal CMS یا سیستم مدیریت محتوا، برنامه های کامپیوتری ای است که با نصب بر روی یک رایانه ی سرویس دهنده (سرور)، در قالب یک پنل مدیریتی تحت وب، امکان انتشار و مدیریت محتوا بر بستر وب سایت را فراهم می کنند. وقتی برای طراحی سایت از CMS استفاده می کنید دیگر نیازی به کد نویسی کل سایت ندارید. شرکت های مختلف س...

 ادامه ی مطلب

کانی وب، بستری حرفه‌ای برای توسعه‌ی وبسایت

کانی وب، بستری حرفه‌ای برای توسعه‌ی وبسایت مصاحبه‌ی امیر میرمعینی بنیان‌گذار سایت ساز کانی وب با اکوموتیو

 ادامه ی مطلب

قرار دادن ویدیو در وبسایت با یک کلیک!

قرار دادن ویدیو در وبسایت با یک کلیک! اگر تا به حال برای قرار دادن ویدیو در وبسایتتان مجبور بودید ابتدا آن را در سایت دیگری مثل آپارات آپلود کرده و سپس کد آن را در ویرایشگر کانی وب قرار دهید، از امروز به بعد می‌توانید به صورت مستقیم ویدیو را در سایت خود آپلود کنید.

 ادامه ی مطلب

فرم‌ساز کانی وب

فرم‌ساز کانی وب تا حالا به داشتن یک فرم نظرسنجی در سایت خود فکر کرده اید؟ صاحب یک کسب و کار هستید؟ نیاز به دریافت اطلاعات از مشتریان یا کاربران سایت دارید؟ فرم ساز کانی وب تمامی نیازهای شما را برطرف می کند.

 ادامه ی مطلب

فناوری ویرایشگر قالب اختصاصی کانی وب

فناوری ویرایشگر قالب اختصاصی کانی وب حتما تا حالا به این مسئله برخورد کردهاید که هر بار برای تغییر قالب سایت باید مشاهده ی سایت را بزنید. حتی اگر تغییر کوچکی باشد! به نظر خسته کننده و زمان بر می آید!

 ادامه ی مطلب

ویرایشگر محتوای جدید به کانی وب اضافه شد!

ویرایشگر محتوای جدید به کانی وب اضافه شد! سایت ساز کانی وب همچنان به ارائه‌ی ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز ادامه می‌دهد و به طور مداوم در حال تغییر می‌باشد. در ادامه‌ی این تغییرات، ویرایشگر محتوای جدیدی به سیستم اضافه شده است.

 ادامه ی مطلب

هزاران تصویر آماده‌ی رایگان

هزاران تصویر آماده‌ی رایگان می‌توانید از بین صدها هزار عکس با موضوعات مختلف برای محتوای سایت خود عکس انتخاب کنید.

 ادامه ی مطلب

چهار قالب به قالب‌های کانی وب اضافه شد!

چهار قالب به قالب‌های کانی وب اضافه شد! قالب‌های اپلیکیشن، آسمان، رویداد و قانون هم مثل سایر قالب‌های کانی وب با استاندارهای جهانی طراحی شده‌اند.

 ادامه ی مطلب